Letáky jsou nad naší chutí

Průzkumy ukazují, že až 68 procent Čechů nakupuje letákové zboží jen proto, že je v letáku, ale to, jestli potravina lahodí jejich chuti, neřeší. Letákové mánii prý propadají spíše ženy. A co je dominantou Čechů?
šedesát procent

Jednou týdně velký nákup

●Přeplněný košík a spokojený výraz. Takové obrázky můžeme vidět na lidech, proplétajících se v uličkách velkých marketů, svírajících v ruce leták a postupující podle jeho nabídky. Když chvíli pozorujete výrazy jejich obličejů, musí vám jich být i líto. Jak se honí za něčím naservírovaným a bůhví, jestli skutečně akčním, a hlavně je kolikrát pochyb, jestli je potravina zdravotně v pořádku.
 

Odpůrci vs. příznivci letáků

●Někteří je velmi vyhledávají a jsou schopni se domoci nápravy v případě, že některý z letáků do jeho poštovní schránky doručovatel nedodal, jiný umisťuje na svou schránku nápis: „Prosím letáky nevhazujte“. A když se to přece jen někdy stane, je vzteky bez sebe.
 potraviny na trhu

Šetří čas a nenakazí se

●Čechům už nestačí, že v marketu nakoupí vše, co potřebuje, že je vše na jednom místě. Mnohem více začínají využívat službu, která umožňuje dovoz objednaného zboží přes internet, až do jejich domovů. Je to pohodlnost? Do jisté míry jistě, ale je to dané rychlým životním stylem. A tohle je forma, jak ušetřit čas, a třeba se i v ohrožených obdobích chřipek nenakazit.
 

Koupíme i to, co nepotřebujeme

●Češi jsou typičtí tím, že díky velkému nápisu „sleva 40 procent, jsou ochotni se mačkat, čekat, hrabat v obrovských koších a vůbec se chovat až nedůstojně, jen aby si koupili i to, co jim doma nechybí, co vlastně vůbec nepotřebují.
 
Nejhorší na tom je, že některé slevy ani slevami vlastně nejsou. Jen se dané zboží jako sleva tváří. Prostě, nesmíme věřit všemu, co kdo napíše na cedulku. A i to sebevětší číslo se značkou procenta, musíme brát s rezervou, v klidu o tom přemýšlet. Máme svůj mozek a své myšlení.

Summary
Letáky jsou nad naší chutí
Share