Rozhodněte se pro nový způsob propagace

Svět propagace je v současné době na velmi pokročilé úrovni. Je to proto, že firmy se předhání v tom, kdo nabídne svým zákazníkům nebo klientům to nejlepší. Některé firmy na to jdou jiným způsobem, a to například v podobě propagačních předmětů. Ty jsou poměrně běžné, avšak zpravidla jde o menší předměty, mezi které patří propisky, letáky nebo třeba papírové bloky. Na druhou stranu jsou zde však firmy, které vsází na reklamní trička. Proč byste měli i vy vsadit na tento zajímavý propagační předmět?

Sportovec s reklamním trikem

  • Při navržení zajímavého designu máte jistotu, že triko bude nošeno = Tím si zajistíte reklamu, která vás bude stát jenom pořizovací náklady, přičemž při nošení zákazníkem se bude jméno vaší firmy roznášet po světě.
  • Velmi nízké pořizovací náklady = Abyste mohli spočítat, kolik vás bude propagace tímto způsobem stát, měli byste sečíst pořizovací náklady samotného oblečení, dále pak potisk a následnou distribuci, což je v konečném součtu nepříliš vysoká částka.
  • Jedná se o atraktivnější propagační předmět pro všechny = Propiska může být super praktická, klíčenka již nikoliv. Na druhou stranu triko, to je věc, která potěší naprosto vždy, a proto mějte jistotu v tom, že tohle je předmět, který využít.

Triko ze tří úhlů pohledu

A jaké typy triček můžete využít?

Mohlo by se zdát, že pořídit a následně nechat potisknout je možné jenom jeden universální střih. To však není pravda, neboť možnosti jsou v současnosti někde zcela jinde, a proto můžete využít i pokročilejší produkty. V sortimentu tedy najdete i polo trika nebo třeba jednoduché košile. Díky tomu můžete povznést propagaci oblečením na novou úroveň, která se vám natolik zalíbí, že v ní budete pokračovat i nadále. Je to také velmi praktické, cenově dostupné a zkrátka v tom tkví výhody, které byste u propisek nebo dokonce klíčenek mohli sledovat jenom velmi stěží.